Jag gråter blod...

...över min mobiltelefon som tog sina sista andetag ikväll. Nu ska jag klara mig utan en telefon under 7 dagar, hur ska detta gå? Det är ju sjukt egentligen hur beroende man är av sin telefon. Jag vet att jag flera gånger kommer komma på mig själv när jag letar efter den och ska ringa ett snabbt samtal.. Jag står väl inte helt utan tröst, en Vit Iphone 4s kommer hem till mig istället. Men jag kan inte ens Iphone?! Jag får väl träna lite på jonas sålänge. Men bara det att alla mina kontakter är borta och alla bilder..nejj fy jag känner mig skitdeppig!

För att skriva något positivt så kan jag ju säga att seminariumet idag gick galant och nu återstår endast ett kvar. Det har känns som att denna kurs aldrig ska ta slut, men nu börjar man känna att det närmar sig slutet. Sen återstår bara 5 medicinveckor innan sommaren. Mycket bra avslut!

Nu sitter jag bara och väntar till J kommer hem från sin träning för jag behöver kramas, varma positiva kramar nu när jag är lite deppig. Hoppas ni andra haft en bra kväll iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0