Jag känner mig som gubben på bilden....

Jag har sovit så fruktanvärt dåligt inatt, är så trött och på dåligt humör nu.. Känns som att jag knappt orkar gå ett steg framåt..Hade verkligen behövt ligga kvar idag för allas skull, men nej då väntar sista seminariumet i skolan. Men jag hoppas det går fort så jag får komma tillbaka hem och vila lite innan jag ska sitta barnvakt åt lilla stumpan.

Ringde 3 igår för att kolla hur läget såg ut med min telefon..nej då har dem självklart problem med apple och får för små leverenser.. Så OM jag har TUR kan jag få den till Fredag annar kommer den nästa vecka. Vilket jävla skit!

Tar ett djupt andetag nu och försöker göra denna dag så bra som möjligt, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0