Jag orkar inte..

Idag är jag ännu mer hängig! :( Ont överallt känns det som och kallsvettas som en gris.. måste plocka bort träningen idag och det gillar jag inte alls.. Depp på hög nivå!! Istället beger jag mig in till skolan för en heldag, inte alls taggad och borde egentligen vara hemma..men jag måste! Vi måste bli klara med den där jävla tentan. Kul att vi har 3 tentor typ samtidigt..suck! Kanske lika bra att åka in idag och bli klar ifall jag blir sämre för då kan jag ju försöka ligga i sängen och tentaplugga. Men jag hoppas på att bli frisk snabbast snarast!

Ny vecka väntar, kylskåpet & frysen är full och jag har en träning, äta och pluggvecka framför mig. Är ledig varje dag nu fram till tentan som går av stapeln nästa Fredag..inte nu på Fredag! Jag hoppas även på att min telefon kommer, men ska ringa och skälla lite ikväll.

Nu ska jag plocka ihop lite mellanmål och alvedon att ta med mig.
Hoppas ni får en bra dag i detta värdelösa väder. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0