Lite jordgubbar på det här hade inte suttit fel...

Hej på er!
Jag har fått ont i halsen, inte alls okej.. Tror det är lilla skruttan som smittat mig faktiskt. Men jag hoppas inte det blir värre än såhär. Jag är inte van att vara sjuk, jag kan inte hur man gör. Jag VILL INTE!!!

Kvällen igår var mycket bra, först bowling med fina vänner i eskilstuna och sen hem till grabbarna och satt på sportbaren och kollade fotbollen. Jag fick chips och satt mest och dippade, hur nöjd som helst.

Lillskruttan åkte nyss och J är på dubbelmatch så jag blev helt ensam nu. Men energin är ju inte på topp så ska försöka ta det lite lugnt. Men först måste jag BARA plugga lite till tentan, ta fram lite grejer till den andra tentan som vi ska sitta med imorgon, sen måste jag skriva matlista för hela månaden i hopp om att vi ska åka och storhandla ikväll och sist men inte minst så har jag tvätten. Men jag ska försöööööka ta det lite lugnt...

Mycket mer än så händer inte just nu...sitter mest och grämer mig för att jag fortfarande är utan telefon! Ni ska bara veta vad jag ska ställa till det för dem imorgon. Jag ska ringa och klaga och säga att dem minnsan kan betala min öppningsavgift på 349 kr åt mig för att min telefon är så fruktansvärt försenad. De lovade mig en vecka och nu är vi snart uppe i 2 veckor och telefonen är inte ens skickad!!!!!!!!!!! nog om detta.. va rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0