Min efterlängtade ätarhelg

Hej alla fina påskkärringar/påskgubbar!

Jag har setat barnvakt tre dagar i rad åt världens charmigaste lilla sötnos Julia! Där av dålig uppdatering. Jag njuter så av min ledighet trots att jag ändå haft fullt upp. Idag ska vi iväg på påskmiddag hem till Jonas mamma m. familj och lite släkt. Sen blir det en redig utgång med flickorna ikväll. Var länge sen och eftersom jag äter roaccutan nu så får jag ju inte dricka, därför försöker jag planera in en dag i månaden jag får dricka iallafall :)

Imorgon bär det vidare hem till min farmor med dem kvinnliga könen av släkten förutom Jonas och småkusinerna då förstårs. De äldre herrarna är ju i Afrika och roar sig.

Jag önskar er en riktig härlig påskhelg tillsammans med nära och kära ♥






Kommentarer
Postat av: A

Men roaccutan ges ju mot acne, det verkar ju inte du ha???

2012-04-08 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0