Nu har jag jobb, det är något som är säkert!

Jag gör snart en brasa av mina böcker och skriker allt vad jag har.. Jag fick se den senaste tentan som förra terminen hade på denna kurs. Helt plötsligt sprack alla mina trygga känslor om att detta kommer jag klara av. Helt plötsligt blev det svårare än svårast och jag vill gå och gräva ner mig någonstans. Sitter och försöker svara på alla frågorna nu så jag kan plugga på dem sen, men vissa frågor vet man ju inte ens vart man ska få tag på svaret. Är inte så lätt när man har typ 7 litteraturböcker att bläddra igenom.

Var på arbetsintervju idag och det gick jättebra! Från att ha legat och nästan grinat av att jag inte har något extrajobb och sommarejobb har jag nu plötsligt 3 stycken jobb som vill att jag ska jobba hos dem. Men ska försöka lösa detta på bästa sätt. Blir nog halva sommaren på restaurang och halva inom äldreomsorgen tillsammans med människor som lider av demenssjukdom.

Så nu är jag superglad och allt löste sig tillslut iallafall! Ska nog fira med någonting, ska bara tänka ut vad. Imorgon ska jag ner till mitt älskade gym och träna igen för idag mår jag nästan 100 % bra. Så nu är det bara att tuta och köra igen :D

Nu måste jag fortsätta att plugga, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0