Nytt i garderoben

Jag råkade köpa lite nya träningskläder igår! Nej jag råkade inte utan jag belönade/firade mig eftersom jag fick jobbet igår. Jag kände att jag sparat så flitigt nu i 3 månader så lite nya träningskläder behövde jag. Blev ett par kortare byxor, ett träningslinné och en vit sport-bh som ni ser på bilden. Världens skönaste och snyggaste! Ska försöka få tag på den i en färg för igår fanns den bara i svart och vit!

Träning och plugg står på schemat ikväll, inget fredagsmys blir det heller för J är på match hela kvällen. Fast jag funderar på att köpa hem sushi och sen titta på minuten och högklackat. Så det blir väl lite fredagsmys ändå :) Ska försöka plugga samtidigt om disciplinen vill vara med ikväll... Vad ska ni göra?! Gå ut på krogen kanske? Hade jag också gärna gjort om det inte var för medicinen som stoppar mig.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja plugga, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0