Tråkplugg

Tro det eller ej men jag tog faktiskt tag i pluggandet en stund idag.. Världens tråkigaste tenta väntar och min vilja att plugga till den står på noll. Men jag sa faktiskt åt mig själv högt idag att nu måste jag skärpa mig. Jag blir ju aldrig av med den om jag struntar i att plugga?!?! Har även hunnit med att sitta barnvakt åt J & S en timma medans deras mammor tränade.

Jag måste lägga om mitt nya styrketräningsprogram också...efter 1 1/2 timma idag så var jag fortfarande inte klar med armarna och då var jag så slut och mådde så illa så det var inte klokt. Ska nog lägga över triceps på benpassen istället. Så ska sätta mig nu och skriva om mina program så dem blir perfekta!

Ha en trevlig kväll!

Jag tackar inte nej till dem där armarna och den magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0