Trött glädje!

Jag hade det så himla mysigt igår med lillskruttan, eftersom vädret vad kaos så gick vi aldrig ut...men jag hade ändå fullt upp inne ska jag säga er då hon promt skulle prova 25 stycken blöjor av samma sort. 1 sekund tog det och så var blöjan avdragen som jag nyss satte på henne. Hon bara sprang och skratta och jag torka kiss på hallgolvet som kom från hennes fötter och det låg blöjor överallt... Men jag tycker om när det händer lite saker så det gjorde inte mig någonting. Barn sprider sådan glädje och även om dem gör än trötta ibland så är det trött glädje.


När jag kom hem mötte jag upp Olivia vid tågstationen och sen gick vi och fika i 2 1/2 timma och prata om allt mellan himmel och jord. Välbehövligt och väldigt mysigt ♥

När jag kom hem med matkassarna vid 18.30 så hoppar älsklingen fram och bara :"Jag har bakat en sockerkaka!!!".. Han är helt otrolig min fina älskling.. Då har han haft tråkigt när jag varit borta så då fick han för sig att baka sockerkaka...och inte bara det, han gjorde en helt egen och la i citronskal och massa blåbär också. Hur god som helst... nu vet jag vem som får baka hädanefter. Nu kommer jag inte tro på hans "Jag kan inte baka!"...

På dagens planer står det träning (överkropp), plugg och senare ska jag in till eskilstuna för bowling ikväll med lite trevliga vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0