Underbart väder

Igår var det Lördag och schemat var lagt ordentligt. Jag och J gick upp tidigt för att storstäda hela lägenheten och bädda rent i sängen. När vi var klara stack jag till gymmet och han ner på stan för att köpa present till pappa. Sen vare bara hem och duscha och kasta i sig lite mat innan vi tog tåget till mariefred. Vi hängde några timmar med Krille innan vi åkte hem till mamma och pappa. Robin och Johanna anslöt och vi drack vin, öl och grillade alla tilsammans. Hur trevligt som helst!!!

Idag var vi upp tidigt för att lillskruttan skulle komma. Vi tog en lång promenad med henne och en regäl stund vid lekparken. Vädret har varit helt underbart idag!


Nu har Jonas åkt iväg för att titta på fotbollsmatch och jag sitter här och försöker plugga. Det är SÅÅÅ tråkigt och jag vill bara gå ut och vara i det fina vädret. Men det är bara 4 dagar kvar till första tentan så jag måste skärpa till mig om jag ska klara denna. Men jag känner mig så hopplös just nu, smiter såfort jag kan...

Ska försöka lägga på ett riktigt kol nu så jag kan njuta av söndagsmys ikväll med bejbi! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0