Jag vill ha en träningskompis!

Halllå alla finisar! Mår ni bra?! Jag mår jättebra, blev ledig idag eftersom vi var så duktiga igår med arbetet. Har nyss varit och gymmat och jag känner att det har hänt lite men att jag står still lite just nu. Så jag frågade en PT på gymmet hur det var med konditionsträningen och min enorma förbränning???! Nu får jag inte köra någon kondition alls utan jag ska bara gymma 4 - 5 dagar i veckan och dela upp musklerna. På så sätt kommer jag bygga mer som jag vill.. Jag har ju kört mycket spinning och det måste jag lämna nu för förbränningen jag får av konditionsträning äter upp mina muskler så då spelar det ingen roll hur mycket jag försöker bygga mina muskler. Killarna i gymmet är alltid så gulliga och hjälper mig och tipsar. Det är inte så himla lätt att prova sig fram i ett enormt rum med hundra olika vikter och ställningen. Vart ska jag börjar liksom?!
Idag har jag tillexempel hängt mig i en stång väldigt högt upp och kastat benen upp mot bröstet för att träna magen (dock fick jag stå på en bänk för att kunna komma upp till stången för att jag är så kort, haha).. Men det är ju så kul och det är ju som en enda stor vuxenlekpark där inne!

Här kommer lite resultat:






På tal om någonting helt annat så undrar jag hur jag ska få tag på 10 000 kr så jag kan få göra klart vår lägenhet. Jag sitter dagligen och sucktar efter allt jag vill köpa och hur fint det ska bli. Hittade världens finaste krukor igår i eskilstuna också. Åååh det kliar i fingrarna.. Samtidigt så måste jag köpa nya träningsbyxor (korta, för nu börjar det bli varmt), sen behöver jag minst 2 nya sportbh:ar.

Nu ska jag äta spagetti och köttfärsås, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0