Wherever you go....

Börjar på nytt gymprogram idag och jag blir alltid lika fummlig med paprena jag måste ha med mig för att inte glömma bort något. Men det tar i för sig bara några gånger sen sitter allting som ett rinnande vatten. Nya övningar betyder även träningsvärk for hell. Men när jag precis blivit av med den förra kan jag ju lika gärna skaffa mig lite ny :)

I eftermiddag ska jag och älsklingssambon till mina kusiner och de resterande av släkten. Vi ska grilla och sen titta på bilder och filmer från afrika resan. Jag ser fram emot detta då jag har blivit en riktig liten släktfantast. Tycker det är så mysigt när alla är samlade och umgås. Sådant har inte funnit i min släkt förut, det kanske har varit mitt fel?! Eller så har dem haft det utan mig...

Jag var föresten runt i halva staden igår och sökte jobb, totalt väääärdelöst! Så om någon har ett eller vet något extrajobb/sommarjobb så kan ni väl säga till!

Hoppas ni alla andra får en kanonlördag! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0