20 cm utväxt

Dagen har rullat på precis som planerat och jag fick (kors i taket) till ett bra gympass. Det var härligt att vara tillbaka, jag hade nästan glömt hur kul det är att lyfta vikter. Så imorgon ska ben och vader få sig en omgång. 
 
Va förbi min frisör i förmiddags och nu ska vi göra ett färgtest på mig. Min hårbotten har ju varit sjuk sen februari och hon vet fortfarande inte om hon vågar färga mitt hår. Det är stor sannorlik att det blir en reaktion i håret och då kan det sluta illa. Så nu ska jag dit nästa onsdag och så ska hon lägga färg på en liten fyrkant i håret och så ska vi se vad som händer med hårbotten. Är det ingen större fara ska vi färga mitt hår v.35. Hoppas Hoppas att hårbotten inte strular mer, jag vill så gärna bli fin i håret igen. 20 cm utväxt är inget jag hurrar för direkt! 
 
Väntar på att Jonas ska komma hem så ska vi laga mat. Det blir kycklingklubbor ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0