Bakterier & virus

Hej på er! 
 
Har ni haft en bra lördag än så länge?! Sol och bad kanske? :) Själv var jag uppe med tuppen 06.00 och spatserade till jobbet. Kom hem för en stund sen och funderar nu på vad jag ska hitta på. J är på match och kommer hem ikväll, några ska iväg på kräftskiva och resten jobbar! Så jag blir ensam denna eftermiddag. Ska försöka få lite ro att se en film, har en lista här bredvid på filmer jag vill se. Ska bara ta tag i det också ;)..
 
Ikväll ska jag bjuda min kärlek på marinerade revbenspjäll, ska bli så gott! Till efterrätt blir det vindruvor. 
 
Jag vill att skolan ska dra igång nu på momangen. Jag längtar så jag blir tokig! Vi kommer starta med mikrobiologi och det tycker jag är jätteskoj. Lära sig om alla bakterier och virus. Kan tänka mig att ni kastar era ägg när datumet har gått ut på dem?!?! Gör inte det, dem håller minst en månad till. Det fick jag lära mig i Kalmar, och även att man ska spola ur duschen med kallt vatten ca 2-3 minuter innan man sköljer sig för att det kan finnas farliga bakterier som sätter sig på kroppen annars. Mycket sådant lär man sig och jag tycker det är intressant. Skulle nog kunnat bli en labbråtta om det inte var för kemin och matten man måste läsa.'
 
 
Nu ska jag ta mitt lugnande, i form av cola zero! puss & kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0