Dagen är här...

Äntligen är dagen här då jag är ledig, väl behövligt måste jag säga! Trodde jag skulle spy ut alla tarmar av trötthet igår. Jag mår inte bra alltså, känns som någon äter på mig innifrån och tar all min energi och all min mat. Vikten sjunker, jag är trött jämt och jag äter INTE dåligt med mat!
 
Gick nyss upp, har sovit 11 timmar inatt utan att vakna.. Har precis ätit frukost och känner mig snart lite piggare :) Har projekt storstäda hela lägenheten idag. Jag och Jonas brukar alltid hjälpas åt, jag dammar och han damsuger. Teamwork som inte tar mer än 35 minuter och sen har vi ett resultat av glänsande lägenhet. Men idag har jag inget att göra och jag är så rastlös så då gör jag det själv!
Men hur går det ihop?! Slut som artist i kroppen men får panik av tanken att lägga mig i soffan och titta på film hela dagen?! Jag måste ha allvarliga problem.. Eller ah jag vet att jag har det, men vet inte hur jag ska lösa dem!
 
Jag sa nyss till mig själv att städningen behöver ju inte ske på 35 minuter, jag har ju nästan hela dagen på mig att gå runt och pilla med trasan och dra damsugaren sakta över golven. Vi får se hur det går!
 
Ikväll blir det fredagsmys, var länge sen nu! Älsklingen ska gå iväg och handla sushi och cola zero till mig och sen ska vi mysa hela kvällen lång.. Iallafall nästan, ska ju upp 06.00 imorgon bitti. Men en sak i taget nu!
 

Har fått tag på lite bra recept där man kan stoppa in massa protein. Så när orken faller in väntar proteinbröd, proteinmuffins och proteinplättar.. Men nu städning, kanske med en kopp kaffe till :) puss o kram!
 
 
Never stop fighting, never give up!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp recept på proteingrejerna sen?! Tack för en mysig blogg :)

2012-08-03 @ 22:11:01
Postat av: Alexandra

Absolut kan jag det! :) tack, vad kul att du tycker det!!

2012-08-04 @ 10:22:23
URL: http://alexandradiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0