Färgat håret och bakat

Idag har jag varit hos frisören, i FYRA TIMMAR!! Fråga mig inte varför det tog så lång tid..men det gjorde det iallafall! Nu är jag redhead igen. Skulle kunnat bli lite rödare, men ska fixa till det nästa färgning. Annars är jag jättenöjd! Efter att ha väntat sen oktober 2011 på att få göra något fint med mitt hår har jag äntligen fått en jämn färg i hela håret. 
 
Som jag nämnde tidigare ska jag baka massor av nyttiga bakverk denna vecka och nu har jag inhandlat det sista till alla ingredienser. Men kvällens bakverk bjöd på allt mer än nyttigt, men bra för hjärtat och bra för själen :) Muffins med vit/mörk choklad. Det finns bitar av vit choklad i dem också :) Några ska självklart min älskling få när han kommer från träningen, och resten ska jag faktiskt gå med till jobbet imorgon. Saknar dem redan så kan lika gärna gå dit och fika och ge dem lite gotte!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt!!!! Du kan ju alltid bli konditor när du förlöst alla barn som barnmorska och tröttnat på det . Frysa in eller?? Så jag kan få några nästa gång

2012-08-28 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0