Färskvara och rastlöshet

Min morgon startade sådär när jobbet ringde och väckte mig och fråga när jag hade tänkt komma till jobbet... jo visst jag hade försovit mig! Det händer väldigt väldigt sällan, så det var väl dags för det imorse antar jag. Panikslagen som alltid gjorde jag mig klar på 15 minuter.. Tur att det var Sofia och Maria jag skulle jobba med! 
 
Efter jobbet tog jag en sväng på stan och handlade lite. När jag kom hem så gjorde jag en stor gryta med rödvin och hela faderullan, blev helt sagolikt gott! En glad kille kom hem när maten stod på bordet. Han kasta i sig den, duscha, drack kaffe och drog på träning. Så jag har plockat, diskat, duschat och sen smög sig rastlösheten på och det blev bakning av egna proteinbars. Resultatet har ni i inlägget under. 
 
Vi vägde alla tanterna på jobbet idag och då passade även vi i personalen på... och det är fan helt sjukt!! På dessa två - tre veckor jag inte har gymmat så har jag tappat 1,5 kg muskelmassa :( Det är verkligen en färskvara det här med muskler. Jag vill börja gråta när jag tittar mig i spegeln. Mager och dan inte snyggt någonstans! Jag har ätit som en häst för att detta inte skulle hända, men det hjälper tydligen inte. Jag måste komma i rutin igen!
 
Nu ska jag leta upp ett nytt projekt jag kan sysselsätta mig med medans J är på träning. Sjukt rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0