Fredag

Godmorgon finisar!
 
Som ni såg på inlägget under startade jag morgonen med en powerwalk. Det började regna men var lika skönt ändå :) Idag är det dags för jobb igen, jobbar kväll med Sofia så det blir inte så pjåkit. Men innan dess ska jag handla kräftor som vi ska ha imorgon, tvättlappar till min tant och hämta ut ett paket på posten. 
 
När jonas åkte på träning igår åkte jag med fast hem till mina kusiner. Väldigt mysigt och kommer göra detta fler gånger istället för att sitta rastlös hemma och glo. De håller på att bygga ut huset och renovera så det var full fart där hemma. Vi lekte med alla Vilmers vilda plastdjur, kladda med pannkakor och grädda, myste med Hedvig och bädda ner oss under täcket i soffan och såg en tecknad film. Jag älskar att vara hos dem! Ända gången jag känner mig riktigt hemma och aldrig tvivlar på mig själv. 
 
 
 
Hedvig är så söt så man bara vill äta upp henne! Hon är en afrikansk pygme igelkott, men just nu är hon bebis också :) 
Nej nu ska jag gå och föna håret och sätta mig och titta i nya elloskatalogen som vi  fick idag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0