Onsdag

Idag hat varit en mycket bättre dag! Gick upp kl.8 och gick och hämta upp Emelie och så tog vi oss en rask pw på 5km :) riktigt skönt i solen! Vi åt sen frukost hemma hos henne innan vi la oss och solade på hennes balkong.. Vilken sensommar vi har fått, helt underbart! Hoppas den stannar augusti ut.

Vid 13 tiden åkte Emelie till jobbet och jag åkte hem och käka lunch innan jag stack till mitt jobb.. Och här sitter jag nu med alla tanterna och ser på tv, slutar om 30 minuter!

Imorgon väntar jobb igen fast ett dagpass mellan 7-14.17! Sen ska jag tillbaka till gymmet, har nämligen lagt onsdag som en vilodag från styrketräning. Ni vet att musklerna växer enbart i vila och bryts ner vid träning! Så vilan är suuper viktig!

Ha en fin kväll raringar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0