Rastlöshetens dag

Jaa exakt som rubriken till detta inlägg...fy vilken hemsk och tråkig dag! Jag vill inte vara ledig mer, tuuur att jag jobbar imorgon. Började dagen med en pw för att sen komma hem och äta frukost efter en dusch. Sen var jag helt galen fram till 14 (rastlös med andra ord). När klockan slog två gick jag ner till gymmet och körde ben, vader och mage i 1 1/2 timma. Totalt slut med darrande ben gick jag hem igen. Satt åter igen och stirra in i väggen fram tills jonas kom hem. Då lagade vi mat tillsammans! Han stack nyss på träning och jag ska lägga mig ner och sätta på en film tänkte jag. Inte alls lika rastlös längre, dagarna är värst! 
 
Ska upp tidigt imorgon för en pw runda med emelie och sen ska vi mysa lite på förmiddagen innan båda ska mot varsit kvällspass på jobbet. Så morgondagen kommer inte bli så hemsk som idag, tack & lov! Jag är inne i en dyster period just nu och jag hoppas det släpper när skolan kommer igång. 
 
Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla!
 
Imorse; min mysiga pw i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0