Tjugonde augusti

Jag välkomnar min jobbiga arbetsvecka med start idag. Jag börjar med en kväll idag och fick därför lite sovmorgon imorse. Ska hinna med ett pass på gymmet innan jag börjar sen vid 14.30! Såhär kommer det se ut:
 
Måndag: Träning + Jobba kväll
Tisdag: Jobba dag + Träning
Onsdag: Pw + Frisören + Jobba kväll
Torsdag: Jobba dag + Träning
Fredag: Pw + Träning
Lördag: Delad tur på jobbet
Söndag: Jobba dag
 
Är alltså bara ledig från jobbet på Fredag. Men som sagt är det min sista vecka på jobbet så det är bara att tuta och köra :) Tror inte jag kommer orka med all träning, men har det som mål i alla fall. Kanske inte kommer vara så aktiv här på bloggen heller eftersom jag kommer vara trött och måste hinna sköta om allt annat här hemma samtidigt. Tur att jag har min älskling som kommer hjälpa mig att få mat och matlådor. Han är bäst! ♥
 
 
Ta hand om er och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0