Växter i mitt hjärta

Ett hem utan växter och blommor är inte ett mysigt hem enligt mig. Vi har inte haft mer än en växt i vår lägenhet fram till igår för att vi ville vara klara med inredningen först för att veta vart vi ska placera alla växterna. Sen är det ju inte billigt att köpa växter heller precis. Sen så har jag gått och suktat efter ett par speciella krukor som jag velat ha länge. Igår blev dem mina :) Vi köpte 6 växter och 6 krukor igår och vilken skillnad på hemmet det blev. Så mycket mysigare att gå in i alla rum när man möts att liv i fönstrena.
 
Tog en bild i vardagsrummet och på mina efterlängtade krukor. I köket blev det två jättefina vita krukor, också med gröna växter. I sovrummet blev det två mindre gröna växter med massor av rosa små blommor i vita krukor. Jag är så nöjd!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint blev det :) glöm inte vattna dem bara puss mams

2012-08-28 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0