Bara massa skoj som väntar!!

Nu har jag fullt med fjärilar i magen inför imorgon. Det ska bli så kul och jag känner sådant himla sug efter att plugga..konstigt nog! Har suttit hela dagen och fixat med saker till skolan :)

Det kommer bli en riktigt intensiv vecka och jag kommer nog sova mig igenom hela nästa söndag, då när allt är över. Eller vad tror ni?

Måndag 
10.00: Introduktion i Aulan
11.00: Rundvandring
12.00: Lunch
13.15: UPPROP
15.30: Kolla på lägenheten
18.30: Förfest på okänd plats
21.00 - 02.00: Välkomstfest för alla studenter på Brasseriet
Tisdag 
9.15-12.00: Introduktion av sjuksköterskeprogrammet
18.00: Flaggtillverkning i microhuset
Onsdag 
12.00: Body Pump
17.00: Samling i microhuset, äta tillsammans
18.00: Pubrunda
Torsdag 
9.15-12.00: Gruppdiskussion Tema 1
18.00: Lekar med Beteendevetarna i skolan
Fredag 
Skulle först bli en utekväll i Västerås här..men nu är det tydligen hemliga nya planer!
Lördag 
13.00-15.00: Redovisa plåster
18.00: Avslutningscermoni på HVV-akademin
19.00: Finsittning
Söndag 
Ledig

Nu ska jag pussas med min baby, för honom lär jag ju inte se så mycket av denna vecka! Puss & Kram


Dagens roligaste: Jonas tappar ut en stor påse potatis över hela golvet inne på ica, gud så jag skratta! Trodde ärligt jag skulle kissa på mig. Han som skäms så ofta behövde verkligen det där ;) skadeglädje-rik flickvän han har, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0