En bra Lördagskväll!

Godmorgon!

Det blev aldrig någon lugn hemmakväll i soffan igår..allt började med att jag fick fnatt och började baka Italienskt Lantbröd 20.30 på kvällen. Resultatet blev kanon och för att inte glömma, gott var det med nybakat bröd när vi kom hem inatt.

Vi gick sen över till Johnnie & Maria som hade haft middag med Totte & Nina. Så det blev ännu mer vin, öl och cider och en massa trevligt prat ända in på morgonen. Tror vi var hemma strax efter halv fyra imorse.

Har precis ätit lite frukost och ska försöka sova en stund till..Måste läsa de sista sakerna som är en läxa innan vi börjar skolan. Sen måste jag ordna det mesta för veckan. Men en sak är säker, jag kommer hålla mig väldigt skaplig med alkoholen imorgon eftersom vi har skola på tisdag. det är tragiskt men min bakfylla är ett helvete nuförtiden. kräks för minsta lilla!

 

Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0