Ett flöde av bilder

Den enorma bowlingskon nere i Göteborg!

En laddad tjej i min fina "mössa" som vi måste ha på oss! Jag är inte full på bilden utan det är kamerans förtjänst att mina ögon ser helt drogade ut ... Tänkte bara att ni skulle få se hur vi ser ut om dagarna.. Mer som en mat-tant tycker jag!

FÖRE - innan de bytte kläder

EFTER- när de hade bytt kläder.. Bra jobbat av Robin att dra på sig skinnbrallorna, haha!

manligt! ;)

Förfest i en stor studentkorridor - lekar och aktiviteter

 

Ja ni kanske förstår varför vi har kul?!

Igår var det skola och jag tror aldrig jag har mått så dåligt i hela mitt liv av den bakfyllan jag hade från i Måndags. Trodde jag skulle dö! Men vi hade kul i Måndags iallafall, det är väl huvudsaken. 
Idag är det ingen skola då det är självstudier, så har precis läst igenom hela Kompetensbeskrivningen för legitimerad sjuksköterska på 17 sidor. Ska ta mig ut på en fet promenad ute i skogen, behöver luft nu.

Vi laddar om på nytt för ikväll är det pubrunda i hela stan, start och avslut på Brasseriet och sedan vanlig utgång tillsammans med folk som inte är studenter. Men ikväll så kör jag på alkoholfritt :)

Kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0