Fjärilar i magen

Åh fy bubblan, nervositeten i min mage just nu är helt galen. Håller på att bli knäpp! Vad har jag egentligen att vara nervös för? Men det är väl själva grejen med nya ansikten och förhoppningarna på ytterligare en utbildning man lägger sitt liv på. Ibland funderar jag på om det är värt att lägga ut över 250 000 kr i studieskulder....men så in i helvete värt är det! Att få jobba med människor och någonting jag tycker är roligt. Jag kommer besitta en förmåga och en kunskap att hjälpa människor när det kanske handlar om liv eller död.

Ni får höra mer om allting i morgon! :D
Ska ju ävent titta på lägenheten idag också, 15.30! Så ni kanske han hålla tummarna för mig.

Nu måste jag klä på mig och springa iväg till bussen, puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0