Kontroll och ordning upp över öronen...

Tyvärr är jag en sådan tragisk människa... Men det finns såklart många bra sidor med det också! Häromdagen när jag städade så insåg jag att J tycker det är kul att odla damm. Jag undrar om han ens torkat denna hylla någonsin? (den sitter högt upp så man ser inte ytan på den om man inte ställer sig i soffan).. Där uppe låg det hundratals räkningar på hög som bara samlade damm.. Så igår åkte jag iväg och köpte en till pärm och så har jag ordnat upp hans papper under dagen. Så nu sitter allting på sin rätta flik och hans flickvän är nöjd. Självklart är hyllan ren nu och fri från damm :)
Han utbrister när han ser detta:"men varför inte bara ha en flik där det står "RÄKNINGAR"!!
- nej för att man lätt ska hitta sina olika papper vare sig det är kvitton, medlemskap, hyra, el osv ..
-ahaaaa...

Vad har jag mer haft för mig under dagen?! Jag har sett klart på Kronjuvelerna som jag började se på häromdagen. Vilken underbar historia men så sorlig. Jag vet inte hur mycket jag grina!?!?! familjen kan nog vara det starkaste man har

Haft en riktigt skön och slapp dag i soffan som avslutades med en timma spinning.. Nu är jag hemma och bytt av mannen som åkt iväg på årets första träning. Dags att bli fotbollsänka igen, ajajaj! Hatar det så himla mycket men klarar inte av att inte älska det bara för att det gör honom lycklig. Det är verkligen han och fotbollen mot världen!

Nu är det dags att hoppa in i en varm och lång dusch innan jag ska slå mig ner vid ps3 och nörda lite. Sen blir det några timmars sömn innan jag ska upp 02.00 inatt och kolla JVM-finalen. Mycket kaffe, tända ljus och massor av spänning.

puss o kram!



jag älskar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0