Love is fragile, hearts are easily broken

Har sovit över 11 timmar i natt och är fortfarande trött. Men jag blir nog piggare om en stund :) Ska iväg och köra lite body pump och sen iväg och byta lite saker. Ska även försöka träffa Kim, han är saknad just nu!

Ja må vara konstig, men är det någon mer än mig som älskar Clas Ohlson, ÖoB, Karlssons, rusta ect?! Jag kan gå runt i timmar och fynda roliga saker.. (jag är en riktig saksamlare).. Så fort jag har någon med mig så får jag alltid höra "men alex inte nu, det är ju tråkigt.."
Idag åker jag iväg själv så ni kan ju gissa vart ni hittar mig hela eftermiddagen :D

Mitt ps3 spel damp nyss ner i brevlådan också, så nu är det slutspelat för jonas!! Jag blir som ett barn när jag får spela mina plattformsspel..

Nej nu måste jag kila, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0