Nu har det dragit igång!

Jo visst har vi kul!!!! Men vi måste ju plugga denna vecka också, och det är exakt vad jag har gjort hela eftermiddagen och lite under kvällen. Var inne i skolan under förmiddagen och träffa gruppen för gruppdiskussion om litteraturen till tema1.

Känner mig rätt stressad om jag ska vara ärlig. Det är typ runt 200 sidor som ska vara färdiglästa innan Onsdagens seminarium..det gör ju inte saken bättre att det är fruktansvärt svårlästa texter också. Men jag kämpar och det är såklart kul också!

Men idag har det varit en tuff dag av olika anledningar. jag tackar gud för att jag har min fina vid min sida! när jag är i hans famn så försvinner alla bekymmer, mitt hjärtegull ♥

Hoppas på en bättre dag imorgon, skolledig men icke pluggledig!
Men hujedamej vad jag ska träna imorgon, en hel vecka har gått och mitt huvud sprängs av tankar.

Nu ska jag se klart min fina film, puss o godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0