Syrran är snart tillbaka!

Åh snart sätter skolan igång och jag är helt lyrisk! Registrerade mig idag på programmet och har nu fått alla användarID, lösen, e-postadress m.m. Schemat är även utlagt och så även kurslitteraturslistan. Så har beställt min första studentlitteratur för denna omgången.. Jag bara längtar tills jag får hem boken - lukta, bläddra och läsa! Vårdpedagogiska utmaningar heter den.

På tal om schemat så likar det inte alls det som vi hade i Kalmar, dessa tider är helt kanon och vi är skolfria vissa dagar för hemmastudier. Det är underbart!

Ska försöka ge mig iväg och använda mitt presentkort som jag fick på julafton. 500 kr på Perssons som jag bara kan frossa i nytt fint skolmaterial.

Jobbet har satt igång och det rullar på fint, hoppas jag hinner och orkar hoppa in och jobba ibland även om jag pluggar. Alltid skönt med extra pengar. Sen så kommer jag ju sakna barnen så mycket!

Nej nu måste jag ta disken och sen ska jag laga en mozarellasallad med parmaskinka :) puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0