Göteborg!

Nu har en hel arbetsvecka gått, iallafall för mig! Imorgon sticker jag och J till Göteborg och ska spendera helgen tillsammans med Alexandra och hennes kille. Ska bli så himla skoj att äntligen få komma iväg :)

Vilket skitväder det har varit idag, det är inte klokt. Träffa Jesper uppe på gymmet igår och han kom med foppatofflor dit. Det är ju helt sjukt att man kan gå ut i sådana tofflor i Januari månad. Kyligt säger jag ;)

Dagen har rullat på bra med alla småttingar, dem nya inskolningarna är kanonsnälla och hur nöjda som helst. Jag har haft min egna lilla grupp i lekhallen idag och busat med ballonger, musik och tyger...tro det eller ej men jag är hur trött som helst. Vill egentligen bara lägga mig och sova nu. Men först blir det ett spinningpass! Sen måste det packas och grejas när jag kommer hem, så jag ska väl vara glad om jag är i säng innan tolv ikväll.

Hoppas ni får en bra helg allihopa! puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0