Nu är rookieveckan över och allvaret drar igång

kvällens outfit inför finsittningen, bara mössan som fattas!

Våra fina faddrar som hjälp och stöttat oss under hela veckan

Sittningen

fina tjejor

snabbast kondomblåsning, målet vara att den skulle spricka

största kondomen jag sett

Jennifer och Alexandra skulle dricka upp en cider snabbast med två tamponger i munnen ;)

Faddrarna spexar för oss

sluttampen innan vi skulle bli sjusköteskestudenter

här slängde vi våra vita rookiemössor i elden..vi kan nu kalla oss riktiga SJUKSKÖTERSKESTUDENTER!

Limbotävling från i Måndags, jag hade turen och ta hem hela denna tävling med en fruktansvärd träningsvärk som pris dagen efter!!!!!

Tävling! Vi skulle äta ett godissnöre enbart med munnen snabbast ...inga händer!

Tappra blivande sjuksköterskor (vi som var med under rookieveckan...vi är ungefär 50 personer till i klassen)

 

 

Det har varit en fantastisk vecka fast man har varit helt slut! Imorgon börjar allvaret på riktigt, men självklart kommer vi ha skitkul under dessa tre år som väntar oss. Vi börjar med seminarium för tema 1 imorgon, önska mig lycka till :)

Nu ska jag gosa ner mig med min älsklingsplutt! puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0