05.00-pussen är viktigast!

Ikväll blir det fredagsmys med mina tanter, för jag jobbar kväll idag! Men jag längtar faktiskt lite, det är så tråkigt att sitta själv hemma och inte göra någonting. Jag blir knäpp!
Idag är det J's sista arbetsdag sen har han 3 veckors semaster. Ååh känslan av att han kommer vara hemma hela tiden är underbar, även om jag ska upp och jobba tidigt vissa dagar så kommer han ligga och sova så sött när jag går. Är så van att alltid vakna upp ensam i sängen och en tom lägenhen. Även om jag får 05.00 pussen (viktigast på hela dagen) så är det ändå ensamt att vakna upp själv. 
 
Resten av helgen är jag ledig och det står bara massa skoj på schemat :) Även söndagen väntar på festligheter!
 
Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag krypa ner och titta på en film innan jag ska iväg till jobbet, puss!
 
 
har jag inte världens snyggaste kille?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0