Bryter arm med döden!

Två arbetsdagar är avklarade och nu har jag två välförtjänta lediga dagar innan det är dags för en fredagkväll på jobbet igen :) Men jag trivs så bra på mitt jobb, det känns som hemma! 
 
Satt och räknade ut att det är exakt 100 dagar kvar med medicinen från helvetet.. Råkade nämna att jag dricker lite alkolhol ibland och det skulle jag tydligen inte har gjort. Han sa att jag bör inte dricka ett enda glas vin "/ Det finns inget resultat på vad som kan hända med intaget av alkohol, så det kan i princip hända vad som helst. Jag är mest rädd för att hjärtat ska stanna :( Snacka om att jag leker med döden... Jag är så jävla trött på allt konstigt skit jag får!! Tack gode gud så har jag inte fått muskelsmärtor som man kan få om man tränar under perioden man äter medicinen.. 100 DAGAR, fattar ni hur långt det är kvar!!! suck......
 
Mycket skoj väntar till helgen, tur att det finns lite roliga saker runt mitt tragiska liv som ungdom med en kropp på 90 år...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0