Buuhuuhuh

Min semster är över!! Att 4 veckor kan gå så fort?! Jag börjar jobba idag i form av ett kvällspass. Min kropp och min hjärna säger bara NEJ NEJ NEJ, jag vill inte! Men jag får tänka på pengar och vad det kommer gynna mig i höst när jag har mitt dåliga csn igen. Ska plugga för resten av mitt liv, vill aldrig börja jobba på riktigt. Det handlar inte om att jag är lat för jag har jobbat sen jag gick i 8:an.. Men har kommit in i någon period i livet där jag inte vill styras av tider. Jag känner mig nästan som en liten barnunge som vill trots allt... 
Ska iväg och träna om 1 timma och sen börjar jag jobbet kl 14.30. 
 
Jag använder fortfarande glasögon för mina ögon är inte bra, dem har blivit värre igen. Så nu ska jag träffa en ögonläkare som ska titta på mig :( ..Jag ser nada utan glasögonen och när jag har dem på mig ser jag okej (dem är alldeles för svaga i styrkan).. Men för att komma till saken... Igår så låg jag i soffan och glasögonen bredvid, när jonas kommer och slänger sig och pussar på mig.. hoppsan glasögonen hamnade under ett av jonas knän!!! glasögonen blev helt snea och av ren reaktion blev jag arg. Jag såg bara framför mig att jag skulle gå blind i ett antal veckor framåt. Men efter mycket böjande och vridande så gick dem nästan tillbaka till rakt läge. Jag hade hjärtat i halsen där ett tag! Mitt hjärta är dunderklumpen själv ♥
 
Nu ska jag vika lite tvätt, hoppas solen tittar fram på er idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0