Mitt 2 månaders schema är över! - 2 veckor träningsförbud...

 
Redan som liten var jag en fanatiker av muskler och här har ni bevis ;) För jag spänner faktiskt musklerna på den första bilden, haha!! Andra bilden har ni min dagsform, resultat av 6 veckors styrketräning, har inte hållt någon strikt kost och har inte tränat någon kondition alls förutom tre powerwalks/vecka de senaste 3 veckorna! Hade aldrig kunnat tro att bröstmusklerna blir så sjukt snygga när man tränar dem. Har tidigare varit rädd för att träna bröst och nu kör jag 16 set (4 övningar 4set med 8 repitioner).. Varför jag kör så mycket är för att bröstmuskeln är så stor och svår att komma åt och därför kör man mycket för att komma åt den!
 
Jag har spenderat 5 pass/vecka på gymmet.. Ibland har det blivit 4, men aldrig mindre! Mellan 40 - 60 minuter per pass. Tillskott har jag tagit i form av proteinpulver en skopa efter varje träningspass och snabba kolhydrater före och efter för att orka mig igenom tunga pass. Sen har jag ätit varierande kost med blandat av allt, har inte minskat på några kolhydrater och jag har ätit både tårta, godis, chips m.m. Nu ska jag fortsätta med mitt program fast byta ut övningar, kroppen måste ha variation för att inte vänja sig! 
 
Bänkpress i smith-maskin började jag på 25 kg och idag kör jag 40 kg
Bicepscurl började jag med 11 kg (det var tungt som fan då!! haha) idag kör jag 18,5 kg. 
 
Jag känner mig stark och det bästa av allt, min kropp mår bra!
 
Kika in lite senare så får ni se resultaten av ben, rygg och armar :) kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0