Tror solen har strålat på alla idag!

 
Började dagen med en powerwalk och en god frukost innan jag la mig på balkongen och solade.. Och där har jag legat i princip hela dagen :) Det var ingen som hade tid att gå med mig till strandbadet!
Nu på kvällen har vi tagit en promenad i solen och ätit glass. 
 
Våra tomater har äntligen börjat växa till sig och nu väntar vi bara på att kunna få plocka dem små gosakerna och stoppa direkt i munnen.. En liten rackare är nästan klar, jag undrar vem som tar den först?! Jag eller Jonas?! Vi kanske delar på den.. det är ju trotsallt årets första skörd.
 
Nu ska vi lägga oss i sängen och ha lite massage tid, alltid lika mysigt och välbehövligt!
Och imorgon kommer Madde till mig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0