15 +


Grattis till mig!
21 år och här stannar jag, numera fyller jag 20+.. eller kanske till och med som rubriken?!?!


Morgonen har varit lite halvstressig eftersom jag skulle in till skolan och plugga till den där himla tentan. Jag stressa i mig frukost och gav en snabb puss till min älskling innan jag trampade iväg på min cykel. Väl framme vid stationen så var det inte en kotte i syne, men jag tänkte att det var väl bara jag som var på språng eftersom alla är lediga idag. Inbillade mig att "alla" människor stod på baksidan, jag gick runt och nej det var bara jag och ett avgående tåg mot sthlm 10.21.. MITT TÅG GICK JU INTE ENS!! Det var bara att trampa hem igen.. Sådant händer bara mig.....Olivia var så gullig så hon kommer hit istället så vi får plugga lite!


Har fått finaste presenterna av Jonas..En träningsjacka (vindjacka) som jag ska ha när jag är ute och powerwalkar. Snygga färger också, satt som en smäck! Sen så fick jag en espressomaskin, sjukt snygg! Sen hade baby köpt Chai-latte kapslar eftersom han vet att jag älskar det. han är underbar min man!


Nu ska jag ladda kaffemaskinen och allt plugg för snart dyker Olivia in häär. 
Hoppas ni får en bra dag gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0