2012 - 06 - 18

Uppe med tuppen, jag ska dra mig till gymmet om en stund. Har inte tränat gym på över 2 veckor nu så detta tar emot. Men ändå så saknar jag det så fruktansvärt mycket. Så jag får inte smita pgr av att jag är trött (som jag alltid är ändå).. Jag har haft anledning till att inte vara på gymmet dessa veckor med tanke på antibiotika och infektion i fingret, så det är läkaren som varit där med fingret. Aja baja ingen träning! Men nu har jag ingen som säger att jag inte får träna så nu måste jag ju ;P

kl 11 hämtar min kära mamma mig för vi ska ha en mor och dotter dag i Kista centrum och shoppa loss.. Finns inga bättre dagar. Detta är även min födelsedagspresent från henne, att hon ska stå för en del av inköpen :D Men att vara med mamma en hel dag händer inte så ofta längre! Så det ska bli jättemysigt!

Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0