Aj Aj Aj


Jaa detta är vänster lillfinger (normalt) och höger lillfinger (sjukt)....  Svullnaden och det onda började redan i torsdags lite lätt.. Trodde det skulle gå över av sig själv. Idag är det 5 dagen och värre än någonsin.. det går inte ens att förstå genom ett foto. det är blankt rött och hur svullet som helst, det har spridit sig ner till handflatan under natten också. Att man kunde ha så fruktansvärd smärta i ett jävla finger?!?! Det kunde jag aldrig tro...


Kutade in till vårdcentralen imorse utan tid och frågade vad jag skulle ta mig till?!? En syrra fick titta och sen blev jag satt på en läkartid nu om 45 minurer. Helst hoppas jag på att dem kapar av fingret, men så enkelt lär det ju inte vara .. Bara jag blir av med detta! Kan ju inte använda fingret.. Vågar jag träna?!


Håll tummarna nu! Kommer med besked sen. Kanske utan finger ;)


Kommentarer
Postat av: mams

en liten infektion bara

det kommer gå över hjärtat

jag förstår att det gör ont

puss

2012-06-04 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0