De senaste dagarna

Såg fram emot utbildning på Kommunhuset igår, istället blev det en riktigt seg och dötrist dag... Vi avslutade kvällen hemma hos Johanna & Robin för fotbollsmatchen.. Den var också sjukt tråkig så jag somnade mitt i soffan!

Jag kämpar på med mina powerwalks på mornarna, ibland sover jag och ibland är jag vaken!

Jag slåss varje dag med mina vedervärdiga finnar som har kalas i mitt ansikte.. Min medicin gör så att det bara pumpar ut skit.. Men efter regn kommer solsken :)

Jobbar kväll idag så jag börjar inte jobbet förens 14.30.. Fram till dess vet jag inte vad jag ska hitta på.. Skulle vilja komma igång med gymmet, men jag känner mig inte riktigt hel och frisk. Tror det är antibiotikan som tröttar ut mig.. Men snart är den också borta och fingret mår snart också prima.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0