En skvätt av besvikelse och infektion

Dagen som 21 åring har spenderats på jobbet, sen en powernap innan det var dags att kila till läkaren och visa upp mitt finger (som inte har blivit bättre av hans strikta order).. Han konstaterade att det såg värre ut och bedömde det som en riktig infektion...så nu ska jag äta antibiotika i 10 dagar! jag hatar medicin och tabletter och jag kan inte träna heller.. skit också!

Jag har lagt ihop plugget nu, imorgon är det dags för tenta och jävlar var jag ska kötta den där tentan!! Jag ska bannemej klara detta för nu har jag varit så duktig på att plugga och allt som är viktigt och båda gamla tentorna kan jag allting som rinnande vatten. Är det möjligt att det går år helvete då imorgon?! Man ska nog aldrig säga aldrig...

Hade för övrigt en bra födelsedag igår, familjen kom förbi på kvällen med lite presenter och fika. Jag är dock lite besviken att vissa människor som ska föreställa mina "närmaste vänner" inte hörde av sig igår och sa grattis! Inte hört ett ljud från tre stycken :( ... Sen så tycker jag även att om det är en nära vän så skriver man inte enbart på facebook, man kan väl iallfall skicka ett sms eller ringa?!?! Tycker inte ni det? Jag ringer till alla mina nära när dem fyller år och är jag väldigt upptagen och inte har hunnit eller har möjlighet så kan man väl skicka ett sms?!

En av mina närmaste vänner jobbade ett långt arbetspass igår och hon skickade sms och sa grattis och sa att hon skulle ringa så fort hon fick en liten rast (hon jobbar inom restaurang) och självklart gjorde hon det också! Det är en riktig vän som tar sig tiden ♥
SÅ sjukt hur man känner sig efter att folk i princip glömmer bort än.. det kanske inte är mina vänner?! sen så förstår jag ju att man kan glömma, det kan alla göra..Men då kommer man väl i efterhand om ber om ursäkt och har en anledning?! aja ingen idé att deppa över det, jag fick ju inte förlite grattis igår iallafall.. bara det att det känns extra hårt när det ska föreställa min närmaste vänner!

Kan inte beskriva längtan till imorgon när jag skrivit klart tentan...SOMMARLOV! 
Nu ska jag ta en lång dusch och varva ner lite, blir sova tidigt eftersom jag måste upp i ottan!

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0