Gårdagen

Han tyvärr inte med att slänga in ett inlägg igår.. Jag njuter rent ut sagt av min ledighet och låtsas som om ingenting händer runt omkring mig. Jag behöver det! 
Började dagen med en powerwalk, gick sådär med en träningsvärk från helvetet i benen. Väl hemma blev det en smarrig frukost innan mamma kom förbi på kaffe. Men det blev aldrig något kaffe för att vattnet stängdes av 1 minut innan mamma klev innanför dörren..
 
Vid 12 så var det dags för mig att kolla mina ögon hos optikern igen. Dåliga nyheter - det är ingen förändring! Linsvila minst 1 vecka till + att jag fått en fet salva som jag ska ha i ögonen under natten.. När man sätter i den blir man i princip blind ;P Men hon var gullig och gav mig ett par superlinser som jag kan ha endast på midsommar så jag slipper glasögonen då. Så det var ju skönt för självförtroendet! I övrigt är jag väldigt trött på mina glasögon!
 
När jag kom hem storstädade jag hela lägenheten innan jag fick ut på balkongen med en kopp kaffe och nya numret av Fitness Magazine som damp ner i brevlådan. Fick till och med lite färg :)
Sen blev det ett gympass innan det blev en film med älsklingen i soffan!
 
Ja det var lite om gårdagen, vad som händer idag får ni i ett annat inlägg lite senare! kram & puss!
 
 
 
detta blev kvällens godis, och det var som godis! Jordgubbar, vindruvor, lite strösocker och mörk choklad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är stumpan! Vill du och Eve hänga med o gymma i enköping med mig den 1juli? Vi kan träna på regementet så är det gratis :) Fast ni kanske är bakis då i försig...:P Miss u <3

2012-06-21 @ 12:46:40
Postat av: Ulrika

mitt namn försvann från kommentaren...

2012-06-21 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0