Lite smygtittar!


Jag måste förklara jeansen med XXS i storlek. Jag har INTE xxs i jeans, men dessa var så grymt coola så det är sjukt. Jeansens bredd är ungefär som en arms bredd och det ser ut som om det är en 3 åring som ska ha dem på sig. Men det häftiga är att dem är huuuur stretschiga som helst och jättetunna. Det var expiditen som sa att jag var tvungen att testa dem och jag trodde hon hade tagit något väldigt olämpligt när hon räckte över dessa små barnbyxor! Men som sagt dem sitter som en smäck :D
Ni kanske vet om dehär små tröjorna som ser ut som en docktröja men som sen blir stor när man tar den på sig, och det är ungefär samma fenomen med dessa jeans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0