Midsommarafton

Igår var det midsommar, så glad midsommar i efterskott om man kan säga så. Jag jobbade mellan 7-13 och med tanke på att jag bara sov runt 4 timmar natten innan var jag helt död när jag kom hem. Så det blev en timma powernap innan jag började göra mig iordning för kvällens festligheter. 
 
Midsommarkvällen spenderades i finninge tillsammans med 20-25 rara människor. Vi grilla, drack färgglada drinkar och dansa loss den sista energin under nattens gång. Mycket bra kväll!
 
Idag mår jag (som vanligt dagen efter) rent åt skogen... Förstår inte varför alla andra kan få en baksmälla i form av lite huvudvärk och trötthet. Jag är döende dagen efter. Det känns iallafall som att det är mina sista timmar i livet. Nu har jag iallafall lyckats ta mig upp från sängen ordentligt. 
 
Himla skönt att det bara är Lördag idag och inte Söndag..Här kommer lite bilder under kvällens gång, som vanligt är jag dålig på att komma ihåg att fota, men några blev det iallafall..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0