Något är fel i kroppen, är så trött!!

Kom hem sent igår efter jobbet och dog snabbt i sängen, han pussa ikapp alla pussar på min fina också! Upp tidigt imorse för att vara på jobbet kl 7.00. Har hunnit med mycket idag åt tanterna, både städa, skura, handlat och skrattat tillsammans med deras påhittiga visdomsord. Slutade kl 11 så det var en kort dag idag, men inte tjura jag för det..tvärt om. Kom hem och dog i sängen igen och vaknade upp 3 timmar senare. Nu efter god näringsrik middag är jag likt förbannat lika trött och helt utslagen. Som tur är börjar inte ergonomiutbildningen imorgon förens 14.00.. Det betyder en lugn och harmonisk sovmorgon!

min riktigt smarriga bädd väntar in laxen som ligger i stekpannan. Ruccola, rädisor, tomater, torrostade pinjenötter, flingsalt och balsamvinäger. Matorgasm!

Nu ska jag gå ut och äta glass med baby! Hoppas ni mår bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0