Njut av vädret

Godmorgon!
 
Idag hoppade jag över min powerwalk, har alldeles för ont i benen (fortfarande).. Har precis ätit frukost och ska strax se en film tror jag. Ska ta mig igenom ett gympass lite senare tänkte jag också. 
 
I eftermiddag ska jag, jonas, sarah och rickard hem till robban & lina för grillning, spela spel, bada?!, och lite annats mys. Det är bäst att passa på nu när man är ledig. Dock blir nog inte kvällen jättelång och jag kommer även vara nykter. Ska upp och jobba imorgon bitti tidigt tidigt. Varför tackar man ja till att jobba på midsommar?! Jag var nog på väldigt bra humör och ville vara snäll...
Men jag jobbar bara till 14 så det är lugna fisken! För på eftermiddag/kväll väntar rajraj tillsammans med en drös av människor. Jag ser fram emot det :)
 
Hoppas ni får en fin dag och njut av det underbara vädret ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0