Nu är allt firande över!


Dessa underbara firade min 21 års dag igår! På eftermiddagen kom även mina små kusiner och farbror och åsa. Vi grillade och satt ute nästan hela kvällen. Tur att man har så bra släkt som jag har ♥

Min farbror tycker att jag har blivit för mycket statsbo så jag fick ett vindskydd av honom, så nu ska jag & jonas ut och tälta. Vi är tvungna att ha bildbevis på att vi har använt det innan sommaren är slut. Så det blir väl en kanottur i marsjöarna :)
Jag har redan börjat klaga på mitt sommarlov, för jag har inget att göra! Är så uttråkad och smådeppig hela tiden. Hoppas det går över snart. Ser fram emot shoppingdag med mamma och ikea så vi får iordning lägenheten!

Nu ska jag kila iväg, tänker inte skriva vad jag ska göra för det är urbarnsligt..Men skitkul ;) Får passa på när mannen i huset är borta :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0