Plötsligt händer det!

Jag har fått rätt mycket gjort idag har jag konstaterat..Gått powerwalk, hulkat till havregrynsgröt, packat upp och vikt alla kläder jag köpte igår, diskat, gått ner till stan och skickat iväg ett stort paket, handlat, bäddat rent i sängen, slängt massor av soppor och nu kom jag hem från ett grymt gympass.
Tränade framsida ben idag och nu är dem helt skakis, darrar bara av att gå! Det betyder trötta muskler :D Varför jag är så glad är för att jag aldrig har fått till mina framsida ben - pass. Jag har jättesvårt att få kontakt med min lårmuskel. Men plötsligt händer det och det gjorde det ikväll!!!

Imorgon ska jag nog ta tag i våran lägenhet som ingen har städat på 2 veckor. Det ser ut som skit här!!
Nu väntar en dusch, inte lukta usch!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0