Snart börjar jag käka trä!

Jag är så jävulskt uttråkad!!! Det är tentaplugg dagar in och ut, jag orkar inte mer nu....vill bara ha fredag! Mitt finger är åt helsike.. Har en stor inflammation och går på värktabletter från det att jag går upp tills jag går och lägger mig. Har ett alsålspritsomslag runt fingret 24/7 där jag pumpar ner alsålsprit hela tiden (skulle tydligen bli bättre av det)..men har snarare blivit värre och nu har det troligtvis spridit sig till armhålan för en lympknöl har svullnat, ömt som bara den när jag lägger armen längst kroppen.. Är det inte bättre med fingret tills på Torsdag sätter dem in antibiotika. Jag har träningsförbud vilket gör allting så mycket bättre, jag har inte tränat på 4 dagar och jag börjar få abstinensbesvär!!

Tog iallafall en powerwalk imorse i solen, väldigt skönt! Fick svettas lite iallafall :)



Imorgon fyller jag år, ligger paket i hallen, mohaha! Kan dem vara till mig?! ;) Men som sagt ska jag plugga i skolan hela långa dagen.. Men ska avsluta kvällen med gott KÖTT tillsammans med min älskling. Jag kommer bli firad av hela tjocka släkten på Lördag :)

Nej om jag kanske skulle ta mig ett par varv runt i lägenheten....nej men skämt och sido snart börjar jag rita på väggarna och värktabletterna börjar gå ur kroppen och fingret bultar...huahua får vänta till läggdags med nästa tabletter..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0